بازگشت

قبولی کنکور تضمینی

کلاس های قبولی کنکور تضمینی در سفیر مهد دانش با اساتید باتجربه ،مشاوره کنکور،نمونه سوالات معتبر، قرارداد محضری برگزار می شود.ما به شما قول قبولی تضمینی کنکور در رشته های پزشکی،دندانپزشکی، داروسازی با ثبت قرارداد می دهیم. 

شرایط قبولی کنکور تضمینی

برای داوطلبانی که به دنبال ورود به دانشگاه و قبولی تضمینی کنکور هستند، شرایط تضمین یک موضوع حیاتی است. در این راستا، داوطلبان باید موارد زیر را در نظر بگیرند. اولاً، حداقل داوطلبان باید دیپلم یا معادل آن را در اختیار داشته باشند. ثانیاً، میانگین تحصیلی حداقل باید ۱۴/۵ از ۲۰ باشد. آمادگی روانی و روحی، مدیریت استرس، و برنامه‌ریزی مطالعاتی مستمر نیز از شرایط مهم محسوب می‌شوند که در سفیر مهد دانش روانشناسان ما این تست ها را از شما میگیرند. حضور در کلاس‌های آموزشی و مشاوره از اساتید مجرب ما نیز به داوطلبان در افزایش شانس قبولی کمک می‌کند. به علاوه، تدوین برنامه مطالعاتی جامع و حل تست‌های زمان‌دار نیز از مهارت‌های مهم برای قبولی کنکور تضمینی هستند. در نهایت، تلاش، تعهد و استمرار در پیشبرد اهداف کنکوری نقش مهمی در این شرایط دارند.

شرایط شرکت در کلاس قبولی کنکور تضمینی 1403:

  • تحصیلات پایه
    حداقل مدرک تحصیلی داوطلب باید دیپلم یا معادل آن باشد.
  • حداقل میانگین تحصیلی
    داوطلب باید میانگین تحصیلی حداقل ۱۴/۵ از ۲۰ داشته باشد.
  • آمادگی شخصی
    داوطلبان باید آمادگی روانی و روحی مناسبی داشته باشند و توانایی مدیریت استرس را داشته باشند.این تست ها در موسسه ما توسط روانشناسان ما از شما گرفته می شوند.
  • مشاوره تحصیلی
    شما قبل از شرکت در کلاس قبولی کنکور تضمینی ما توسط مشاورین ما رهنمایی و ارزیابی می شوید.

در نهایت، تضمینی بودن قبولی در کنکور نیازمند تعهد و تلاش فراوان از سوی داوطلبان است. ایجاد برنامه مطالعاتی منظم و انجام تمرینات کنکوری با دقت، از اقدامات اصلی برای رسیدن به هدف قبولی تضمینی کنکور خواهد بود. ما به شما با برنامه ریزی دقیق کمک می کنیم تا به آرزویتان برسید. 

شرایط قبولی در کنکو 100% تضمینی
قبولی کنکور 1403

اساتید مجرب

مشاوره رایگان

مدرک رسمی

تست شخصیتی

خوابگاه اختصاصی

پرداخت اقساطی

کلاس های قبولی تضمینی کنکور

در سفیر مهد دانش 3 کلاس برگزار می شود که شامل رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر شرایط هر دوره روی آن کلیک کنید.

کنکور تضمینی

ثبت نام کنکور 1403

ثبت نام کنکور سراسری 1403 در ماه های آبان و فروردین برای کنکور در ماه های تیر و اردیبهشت صورت می گیرد، اولین نوبت از تاریخ 21 لغایت 27 آبان و دومین آزمون کنکور در 7 لغایت 12 فروردین در سازمان سنجش انجام می شود.پیش از هر چیز، مطمئن شوید که تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده دارید. این مدارک معمولاً شامل کارت شناسایی ملی، عکس رنگی، و شماره شبا برای پرداخت هزینه ثبت نام است.

در زمان مشخص شده برای ثبت نام، به سایت سازمان سنجش (سازمان سنجش آموزش کشور) به آدرس sanjesh.org مراجعه کنید.در سامانه ثبت نام، بخش مربوط به انتخاب رشته و دانشگاه را انتخاب کنید. در این مرحله، رشته پزشکی باید انتخاب شود (برای مثال) و فرآیند ثبت نام شامل تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی شما خواهد بود. دقت کنید که اطلاعات به دقت وارد شوند تا هیچ مشکلی در آینده پیش نیاید.

پس از تکمیل اطلاعات، شما باید هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. این پرداخت معمولاً از طریق درگاه اینترنتی امکان‌پذیر است ،بعد از اتمام فرآیند ثبت نام، فرم ثبت نام خود را چاپ کنید و آن را به همراه مدارک مورد نیاز به دانشگاه‌های مورد نظر ارسال کنید.

زمان برگزاری کنکور  ۱۴۰۳

در جدیدترین تغییرات زمان برگزاری کنکور 1403 در دو نوبت در تاریخ 6و7 اردیبهشت ماه و 7و8 تیر ماه برگزار می گردد 

 ممکن است جزئیات مربوط به ثبت نام تغییر کند، بنابراین به وب‌سایت رسمی سازمان سنجش مراجعه کنید و دستورالعمل‌های آنلاین را دقیقاً دنبال کنید.

ضرورت مشاوره قبولی کنکور

در مسیر پیشرفت تحصیلی و ورود به دانشگاه، مشاوره‌ی کنکور تضمینی یک ابزار بسیار حیاتی است. مشاورین ما باعث می‌شوند داوطلبان بهترین راهکارها و راهنمایی‌ها را برای موفقیت در کنکور به دست آورند. مشاوران کنکور سفیر مهد دانش با داشتن تجربه و شناخت به‌روز از ساختار و نکات مهم آزمون، داوطلبان را در طول مسیر آمادگی کنکور هدایت می‌کنند. آن‌ها به داوطلبان کمک می‌کنند تا برنامه مطالعاتی مناسبی داشته باشند، استراتژی‌های مناسبی برای حل سوالات تستی را اتخاذ کنند، و همچنین نکات روانشناختی مثبت برای مدیریت استرس و اعتماد به نفس را دریافت کنند. 

با توجه به تنوع و پیچیدگی سوالات کنکور 1403، مشاورین ما نه تنها به داوطلبان کمک می‌کند تا مطالب را بهتر درک کنند بلکه با تاکید بر نقاط قوت و ضعف شان، برنامه تقویتی مناسبی برای هر داوطلب ارائه می‌دهد. به طور کلی، مشاوره به گسترش دانش و مهارت‌های لازم برای دستیابی به هدف قبولی در کنکور کمک می‌کند و از مسیر تحصیلی داوطلبان پشتیبانی می‌کند.

برنامه ریزی دقیق برای قبولی تضمینی کنکور

برنامه‌ریزی دقیق برای قبولی در کنکور یکی از اقدامات اساسی برای داوطلبان است که به آن‌ها کمک می‌کند تا با هدفمندی و هوشمندانه به آزمون بپردازند. در ادامه یک برنامه‌ریزی سازمان‌یافته برای قبولی تضمینی کنکور ما آورده شده است:

کلاهبرداری از طریق فروش صندلی و فروش سوالات کنکور

اگر موسسه و یا شخصی از شما برای دادن سوالات کنکور و فروش صندلی درخواست واریزی کرد هرگز گول آنها را نخورید. فروش صندلی برای کنکور یکی از مسائل جدی و حساس در حوزه آموزش و پرورش است که نیازمند توجه و تدابیر جدی از سوی مسئولان و اجتماع می‌باشد. مراقب کلاهبردان باشد شما می توانید با تلاش و کوشش و با مشاوره خوب از طریق موسسه های معتبر و دارای مجوز موفق شوید.

پردرآمدترین رشته‌های دانشگاهی

پردرآمدترین رشته‌های دانشگاهی معمولاً جذابیت زیادی برای داوطلبان دارند و انتخاب آنها ممکن است به عنوان یک هدف مالی و شغف تحصیلی مطرح شود. رشته‌های پردرآمد بسیار متنوع هستند و به برخی از آنها می‌پردازیم:

پزشکی
رشته پزشکی به عنوان یکی از پردرآمدترین رشته‌ها شناخته می‌شود. پزشکان به دلیل مسئولیت‌ها و تخصصی بودن شغل‌شان به دستمزد بالا دست می‌یابند.

مهندسی نفت
مهندسین نفت نقش اساسی در صنعت نفت و گاز دارند و به دلیل حضور در یک صنعت استراتژیک، درآمد زیادی کسب می‌کنند.

رشته‌های مدیریت کسب و کار
مدیریت کسب و کار، اقتصاد، حسابداری و رشته‌های مشابه به دلیل نیاز مداوم شرکت‌ها به مدیران و کارشناسان مالی پردرآمد هستند.

دندانپزشکی
همچون پزشکی، دندانپزشکی نیز به دلیل خدمات حیاتی به افراد و پیچیدگی‌های این حرفه، از پردرآمدترین رشته‌هاست.

رشته‌های IT و فناوری اطلاعات
متخصصان IT و فناوری اطلاعات به دلیل نیاز به تخصص در حوزه‌های نوظهور، در بازار کار با حقوق بالا همراه هستند.

رشته‌های حقوق و قضاوت
حقوق و قضاوت نیز از رشته‌هایی است که به دلیل جلب مسائل حقوقی پیچیده و مسئولیت‌های بالا، به افراد درآمد خوبی می‌دهد.

مهندسی پزشکی
تلاش برای ادغام مهندسی با علوم پزشکی، مهندسی پزشکی را به یکی از رشته‌های پردرآمد دانشگاهی تبدیل کرده است.

رشته‌های فیزیوتراپی و حرفه‌های پزشکی فرعی
حرفه‌های پزشکی فرعی نظیر فیزیوتراپی و بهداشت شغف‌آور نیز از دیگر راه‌های کسب درآمد در حوزه سلامت هستند.

ویژگی کلاس کنکور تضمینی سفیر مهد دانش

اگر شما در کنکور موفق نشدید ما به شما این امکان را می دهیم که مبلغی که بابت کلاس کنکور تضمینی پرداخت کرده اید به شما بازگردانده می شود.

ما برای قبولی شما در کنکور 1403 در یک پانسیون مجهز از شما استقبال می کنیم تا بهترین روند را برای قبولی داشته باشید.

اساتید سفیر مهد دانش دارای تجربه بالا در کنکور می باشند و جزء نخبه ها در رشته های تحصیلی خود هستند.

ما در کلاس کنکور تضمینی از نمونه سوالات 3 سال گذشته استفاده می کنیم تا با این سوالات آشنا شوید.

ما برای این که خیال شما بابت همه چی راحت باشد جهت تضمین قبولی کنکور 1403 با شما یک قرارداد محضری کاملا معتبر ثبت خواهیم کرد.

جمع بندی

آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور از طرف سفیر مهد دانش نه تنها به معنای پیشرفت شخصی و تحصیلی است، بلکه نمادی از اراده و پشتکار در تحقق آرزوها و اهداف زندگی نیز می‌باشد. سفیر مهد دانش، به عنوان یک موسسه در کلاس های قبولی کنکور تضمینی، به داوطلبان کمک می‌کند تا با انگیزه و انگیزش برای پیگیری رویه‌های موفقیت، مسیر صحیح را در پیش گیرند. آرزوی موفقیت از سوی سفیر مهد دانش به این معناست که هر دانش‌آموز و داوطلب، با تلاش، اراده و هدفمندی، می‌تواند به موفقیت در کنکور و سپس در زندگی دانشگاهی و حرفه‌ای خود دست یابد. این آرزو نه تنها در کنکور بلکه در تمام مراحل زندگی، به عنوان یک راهنما و پشتیبان، همراه داوطلبان است تا آن‌ها را در تحقق آرزوها و اهداف آینده‌شان یاری نماید.

سوالات متداول کلاس های قبولی کنکور

ما با در اختیار داشتن اساتید مجرب،ثبت قرارداد محضری،نمونه سوالات معتبر اینجا هستیم که شما را به آرزویتان برسانیم.

اگر شما  با اتمام کلاس های کنکور تضمینی ما همچنا در کنکور موفق نشدید به راحتی هزینه دوره را به شما بازمی گردانیم.

برای اطلاعات و مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید 02144255026

خیر، شما برای مشاوره ای که قبل از ثبت نام برگزار می شود نیازی به هیچ گونه پرداخت هزینه ای ندارید.